DDG - WHY/ARGUMENTS PT. 2 (Official Music Video)

STREAM MY ALBUM "VALEDICTORIAN" available at: smarturl.it/VALEDICTORIAN.DDG
Follow DDG:
pontiacmadeddg
Pontiacmadeddg/
pontiacmadeddg
soundcloud.com/pontiacmadeddg
roproject.info/author/Kqq.html...
Video Director: @LewisYouNasty
(C) 2019 DDG Entertainment, Inc., under exclusive license to Epic Records, a division of Sony Music Entertainment.

Descarca

Vizionare
1,439,559

Comentarii

  • I’m addicted to this song, can’t even lie

    UnCasualT TvUnCasualT TvAcum oră
  • I just realized who's grave is that??😐

    Isaiah IcyIsaiah IcyAcum 5 ore
  • Man I been subscribed since your Highschool vlogs I literally love you an Kennedy. Y'all both a dynamic duo or a power couple on ROproject. Those days where you tryna sneak In the bed when you had to sleep on the couch. Just seeing your progress give me the chills . You two is the only youtubers I watch i will always look up to you too. If yall didn't upload a vid o get off ROproject. Let's be real without Kennedy an ddg there's no love an joy on the tube 💯

    Jeremiah JohnsonJeremiah JohnsonAcum 5 ore
  • Shii DDG that shii went hard💯, fucks with the message and visuals🤟🏼

    Zachary MayhewZachary MayhewAcum 6 ore
  • Bbq sauce on her hand

    Junior DuntinJunior DuntinAcum 7 ore
  • Hurd you drake

    Reem SosReem SosAcum 7 ore
  • He inlove 😍😍😩🤞🏽

    It’s pretty Pre 3xIt’s pretty Pre 3xAcum 8 ore
  • Period’T fuck😍😍😍!!!

    It’s pretty Pre 3xIt’s pretty Pre 3xAcum 8 ore
  • set playback speed to .75 thank me later

    The Corbin TwinsThe Corbin TwinsAcum 8 ore
  • DOPE !!

    Heav & NishaHeav & NishaAcum 9 ore
  • killed it DDG

    Tyrese ThomasTyrese ThomasAcum 9 ore
  • Your message in this song will be well known💯❤️

    Taehyung KiritoTaehyung KiritoAcum 10 ore
  • This dope music video and amazing song

    Tim MorrisTim MorrisAcum 10 ore
  • Hey I’m a Upcoming ROprojectr Subscribe to my channel

    LifeAs Eddiee TyrellLifeAs Eddiee TyrellAcum 10 ore
  • you gotta do a track wit jay gwaupo I feel like its a good fit

    Nito ShadowNito ShadowAcum 10 ore
  • I wish to see u bro one day and I like your effort and God bless u bro

    YoungDean tigerYoungDean tigerAcum 10 ore
  • Subscribe to my ROproject channel bout to hit 1k

    Conroevibes VlogsConroevibes VlogsAcum 11 ore
  • ommggg you guys are soo cute wtf :(

    Cece VlogsCece VlogsAcum 11 ore
  • 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    Bam BamBam BamAcum 12 ore
  • Ddg I’m a big fan of your music. You should have just named it Why. You should have left arguments alone. I like it tho💯

    JankymalJankymalAcum 12 ore
  • i cant lie when i heard this song on the day it got released it didnt hit me... but now i see the vid and hear it.. woww this is acc unbelievable. the message and everything u can feel some real emotions in this

    Jaleel Lawal-RaymondJaleel Lawal-RaymondAcum 12 ore
  • ❤️❤️❤️

    Nina kNina kAcum 13 ore
  • This the best thing I’ve seen from DDG like I just love how he pops out with his music and a part two just another bomber ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯🐐🐐🐐🐐🐐🐐

    Abigail .OAbigail .OAcum 14 ore
  • 🥰 awwwww

    Jasmine PolydorJasmine PolydorAcum 15 ore
  • Hi, I am originally from the Netherlands. We have a Dutch “tradition” that couldn’t be more racist. It’s called: “black pete” or “blackface” and it is supposed to be a happy event like santa clause for children, but the origin of this “tradition” states back from the slavery era! We Dutch people are at the moment divided into 2 camps: pro- black pete (the dumb/ignorant people who want their children “tradition” to stay the same), ánd you have the other camp which is anti-black pete (the ones who are firmly against is like me). We from the anti-black pete camp want the world to know how racist this “tradition” actually is and we want it to stop ór be adjusted with a better solution which doesn’t hurt black people because of the slavery past anymore. Spread the word please 🗣🗣🗣 www.google.nl/amp/s/www.aljazeera.com/amp/indepth/features/zwarte-piet-black-pete-dutch-racism-full-display-181127153936872.html

    dime stonedime stoneAcum 15 ore
  • Hi, I am originally from the Netherlands. We have a Dutch “tradition” that couldn’t be more racist. It’s called: “black pete” or “blackface” and it is supposed to be a happy event like santa clause for children, but the origin of this “tradition” states back from the slavery era! We Dutch people are at the moment divided into 2 camps: pro- black pete (the dumb/ignorant people who want their children “tradition” to stay the same), ánd you have the other camp which is anti-black pete (the ones who are firmly against is like me). We from the anti-black pete camp want the world to know how racist this “tradition” actually is and we want it to stop ór be adjusted with a better solution which doesn’t hurt black people because of the slavery past anymore. Spread the word please 🗣🗣🗣 www.google.nl/amp/s/www.aljazeera.com/amp/indepth/features/zwarte-piet-black-pete-dutch-racism-full-display-181127153936872.html

    dime stonedime stoneAcum 15 ore
  • is that Kennedy

    3 drippy3 drippyAcum 15 ore
  • This shi lowkey hard ddg been a rapper no cap keep up the good shit man

    Drippy-jeremiahDrippy-jeremiahAcum 15 ore
  • This lowkey fireee 🔥

    _Shelenaa_ShelenaaAcum 16 ore
  • This 🔥🔥🔥🔥🔥

    Stunna2XStunna2XAcum 16 ore
  • The blood on the phone looks like ketchup

    Rihanna RileyRihanna RileyAcum 16 ore
  • I love the video, it looks so professional & classy! The lyrics are on point & the whole production of the music & video are a winner! Keep on growing with the production of music because you are shining right now! And take care of that lil queen right there! ❤💛💚

    Destiny DivineDestiny DivineAcum 17 ore
  • SOOOOO i had to sit up for this.. I listened to your songs on your album and i can't lie you have a few really really good ones. This song i was kinda iffy at first but after listening to it again with some bussing ass bass i love it! The video is nice, and definitely, commend you on the versatility on this album. You and whoever is on your team is really coming through with the promos and etc... the mini music video clips... BRILLIANT. You're going to make it far.. just keep that head up! Favorites: PUSH, let you in, arguments pt.2, y’all see it, not cappin, meet me in the lobby 👌🏾💯

    Queen MishaQueen MishaAcum 17 ore
  • [Verse 1] Why, why, why, why you keep fuckin' tryin' me? What's up with all this motherfucking lyin'? In a minute I'm about to stop tryin' We vibin' it's the right thing Tryna convince me that it's my fault Why we go up and down just like a seesaw? All you wanna do is cause drama, mix with wonder, you my karma Why you gotta talk yo shit like everyday yeah Baby I gave you love I need a break, yeah Want some plays, yeah We should be fair You know how to push my buttons, let's not go there [Chorus] Why you gotta be like that, like that? Tell me why you gotta be like that? You know it don't have to be like that, like that You know it don't have to be like that You always tryna hurt (Somebody, body) Why don't you try to love (Somebody, body) You don't have to be like that, like that Baby you don't have to be like that [Verse 2] Let's just be okay (Yeah) We ain't gotta fake (Yeah) Everything we don't do don't have to be a debate (Yeah) Shit's getting heavy (Yeah) Way too much weight (Yeah) Turning nothing into something, fuck up out my face Let's face it You know you know that I'm patient But I don't wanna have a look back at all these years and say, "This time been wasted" We just fuckin' fight and I sacrifice every night Don't even know what you like You not even right, no I am not the jealous type You ain't even outta lies

    Kylie MKylie MAcum 17 ore
    • makes me wonder if you my karma

      Tony DalyTony DalyAcum 10 ore
  • I felt this song so much! All me and my ex did was argue and eventually he over dosed after we brokeup but it kills me how we argued and such and the only time we got along was not long before he passed away he said he had a dream that we got married we got along and then he was gone 🤦‍♀️ that really messed with my head and heart.. don’t take advantage of those around you don’t be mean because you never know when the last time you’ll see and talk to them will be.

    Sydnee MSydnee MAcum 18 ore
  • Real love you can't put a price tag on it. So many of us are chasing things.

    UNBOX ANYTHINGUNBOX ANYTHINGAcum 18 ore
  • if you haven't been in love before you probably not going to understand this. But if you have you know how much real love is worth to you. Who knows

    UNBOX ANYTHINGUNBOX ANYTHINGAcum 18 ore
  • the whole thing with this message is don't waste time with the small stuff. Cuz you never know the person you love the most will be gone

    UNBOX ANYTHINGUNBOX ANYTHINGAcum 18 ore
  • Yup

    UNBOX ANYTHINGUNBOX ANYTHINGAcum 18 ore
  • I was taught to not say anything, if you don't have sumn nice to say... but wtf is this. Y'all cappin' if you say this shit a bop

    Tavareys ENTTavareys ENTAcum 19 ore
  • Gay

    Aasim CAasim CAcum 20 ore
  • You should cherish what you have now Bc tomorrow is never promised

    Laddy NanaLaddy NanaAcum 20 ore
  • Dhg went hard this song 💪🤷‍♂️

    Justin VelardeJustin VelardeAcum 21 oră
  • I’m so proud of this nigga man 💯🤦🏽‍♂️🔥

    YungkingyYungkingyAcum 21 oră
  • Y’all and the video so cute but the song ass .

    Elle ciaElle ciaAcum 21 oră
  • I NEED YOU! MY NEW SONG DROPPED OUT THE MUTHA LUVIN SKYYYY, ITS CALLED "SKY THAT" OUT NOW ON ALL PLATFORMS distrokid.com/hyperfollow/lilvulx/sky-that-2

    Lil Vulx ✰Lil Vulx ✰Acum 21 oră
  • Wow someone actually continued a music video 🤯. This might be a 1st

    Stevie JohnsonStevie JohnsonAcum 22 ore
  • My nigga

    xRvbenxRvbenAcum 22 ore
  • its good and recently i lost someone special to me

    William DennisWilliam DennisAcum 22 ore
  • No cap part one was better

    FLYEST COMEDYFLYEST COMEDYAcum 23 ore
  • She’s pregnet

    BrowardDaJitBrowardDaJitAcum 23 ore
  • DDG hard 💯gotta admit

    RQ FamilyRQ FamilyAcum 23 ore
  • (Psalms 91 :16 KJV) With long life will I satisfy him, and shew him my salvation.

    Candy PinkCandy PinkAcum o Zi
  • this is a really good song. i love it

    jace shepherdjace shepherdAcum o Zi
  • this one is not as good as the first 1 tho

    Rasheen CroswellRasheen CroswellAcum o Zi
  • This is so garbage wtf 🤦🏾‍♂️🚮

    CureXLCureXLAcum o Zi
  • YOU AND KENNEDY ARE SOOO CUTE❤️❤️

    Teya ElkinsTeya ElkinsAcum o Zi
  • This is Real..

    Dloviii IbarraDloviii IbarraAcum o Zi
  • I just feel like he did 1:32 on purpose 🤣

    William RoqueWilliam RoqueAcum o Zi
  • Forgiveness is the new freedom 🙌

    Iam ZekuIam ZekuAcum o Zi